Tuesday, January 10, 2012

Ukhwah Yang Terputus

sakit... sgt sakit bila ukhwah terputus hanya krn teguran yg ku ucapkan.. sahabat, aku tdk membencimu, tp aku tdk mahu kau terus dlm dosa, krn aku sgt menyangimu, maka aku menegurmu.. bkn aku ign tunjukkan bhw aku ini alim, tp aku sekadar mengingatknmu dan pd masa yg sma mengingatkn diriku sndiri.. salahkah aku menegurmu? salahkh aku menasihatimu? salahkh aku mengingatimu.. sungguh aku mncintaimu.. namun kau tdk tulus mncintaiku.. kau pergi tggalkn aku sendiri.. sahabat, aku rindu kamu...

Telahku beri kepercayaan ini, namun kau khianati.. ku kasihi dirimu seikhlas hati, tapi kau hancuri.. ukhwah fillah katamu dulu kini terputus sendiri, kau pergi tnpa alasn diberi.. insan yang ku kasihi, perlukah kita saling melukai? di manakah letaknya nilai ukhwah fillah yang dulu pernah kau ucapi? sengajakah kau menyakiti hati ini? atau ada khilafku yang membuatmu ingin menyendiri? tp sayangnya kau cuma brdiam diri, membuat hatiku terseksa untuk menghadapi situasi yang sulit ini.. meskipun cintamu padaku bertukar benci, namun cintaku padamu xkan berhenti, sayangku untukmu terus brnafas dalam kerinduan yang sepi, walaupun kerinduan ini x sudi kau usapi..


No comments:

Post a Comment