Sunday, May 20, 2012

Sandaran Cinta

Aku tahu kau tertatih2 mencari cinta sejatimu sehingga banyak hati yang pernah kau singgah...
ku sedari aku bukan yang pertama dan mungkin kau mengharapkan aku yang terakhir tetapi aku tidak bisa memberimu harapan tinggi dan aku juga tidak mahu berharap apa2 atas janji2mu, kerna aku telah serahkan sepenuhnya hatiku kepada Allah.. 
harapanku, cintaku, rinduku, kasihku, redhaku, kesabaranku, sakitku, sedihku, seluruhnya ku sandarkan pd Dia yang memiliki dan menguasi sepenuhnya diriku...
ku berikan kau dua jalan utk kau susuri.. jalan pertama, teruskn berdoa dan berusaha untuk menikahiku, dan jalan kedua, ku berikan peluang untukmu mencari yang lebih baik menurut pandangan hatimu...

Sesungguhnya tiada cinta yang lebih tinggi nilainya melainkan cinta yang halal di sisiNya...

Sandaran Cinta Al-Quran Dan As-Sunnah, Acuan Rindu Allah Dan Rasulullah..

No comments:

Post a Comment